#26 Skrevet Juni 1, 2005 Er ikke sikker på om det er RUF sats i denne. Vet at espen på auto tuning har ruf sats i sin, og det går jævlig. Når det gjelder den møkkete ur så tyder jo bare dette på at bilen blir brukt. Har jo ikke vært så mye bra vær i det siste akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 1, 2005 Sto no RUF på panseret på den...., og jeg ble fortalt at det skulle være en plass mellom 500-600 hk i den, den gikk fælt...... RUF Stemmer ikke dette Peder? Du vet jo det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 1, 2005 Joda, var der jeg og, parkerte ved dassen\kafeterian.. Kom ved 7-tida da.. Tok rundt 100bilder, men ikke alle er bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 2, 2005 SINNSYKT pen bil da... er ikke en helt org 911 dette vell Jeg har alltid sagt at Porsche er RÅTT og står ved det fremdeles,ihvertfall når jeg ser denne. Fælt går mange av de også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2005 det er 520 hk og 750 NM i denne porscha. det er en 996 biturbo. det sitter turbo R understell/bremser/motor/drivverk i denne! den går noe helt sinsykt, har sitti på å kan skrive under på dette! den leker med porsche GT3 i forhold;) den sølvfarga som kjørte der oppe å som det ikke ligger noen bilder av her er motoren bygd av RUF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...