#1 Skrevet August 12, 2014 Noen flere som skal til Rudskogen på hovedtreffet? Jeg skal iallefall, vurderer å dra på lørdags morgen og campe til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2014 Ingen fra Oslo som skal til helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2014 Mulig jeg skal en tur på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2014 Drar etter jobb på fredag. Håper på å få noen runder på fredag før banekjøringen stenger. Blir til søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2014 Drar nok lørdag morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2014 Mulig jeg tar en dagstur på lørdag, hvis jeg rekker å skru sammen Golfen til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2014 Kjøre sammen fra en eller annen plass for de som skal kjøre på lørdags morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...