#1 Skrevet August 12, 2014 (endret) Selger golfen nå til fordel til nytt prosjekt. Litt info: 2 dørs 91 mod Orginal 1.6 TD, 60 hk Km-stand 220.000. Når eg kjøpte bilen hadde motorn sprekk i toppen, denne motoren ble byttet ut med en annen. Registereime ble skiftet da med SKF deler på 210.000. Clutch såg som ny ut, girkasse fungert supert. Under så ser bilen enormt bra ut! Ikkje funnet noe hull eller rust i kanaler, eller gulv. Det som er av overflatte rust som eg har sett, er rundt tankloket og en flekk nedi med luftfilter boksen. Lakken er selvfølgelig en del sår i etter 23 år, men ser ganske hel og pen ut. Ble skiftet til supersport black evo justerbar her i vår, samtidi med helt ny 15x8 felger, med toyo T1R proxxes dekk. Framdekken er utslitt (skeivslitt), så burde hatt en hjulstilling. (Følger 2 splitter nye dekk med!) Hovedtråden på bilen forsvant i server krasj, men har opprettet en der eg fekk med det meste som er gjort, link er i singaturen min. Setter pris til 20.000 kr. Ingen innbytte. Kontakt meg her på PM eller 95433387. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2014 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...