#1 Skrevet August 12, 2014 (endret) Bynner å bli klar med Golfen nu, men har helt glemt av at jeg mangler drivakslinger til denne !! Jeg trenger til 5-trins kasse, begge sider. Trenger også beltefestene som monteres i dørken istedenfor i stolene. Trenger sikkert mere, så tråden vil bli oppdatert etter hvert. Akslingene haster litt, rop ut høyt om noen har Bare å sende meg pm med prisforlangende inkl frakt. Kjapp dere, før jeg handler på bayen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2014 Noen som kan fortelle meg om jeg trenger å bytte begge drivakslinger ?? Har selvfølgelig klart å blande mine drivakslinger som jeg har liggende. Har nokka G1 4 og 5-trinsakslinger, og noen G2 5-trins akslinger liggende i en dunge Lurer på om noen kanskje har rett mål på hvilke akslinger jeg trenger. (Golf 1 5-trins) Dette hadde hjulpet nokka. Om jeg ikke får tak i. MEN, er fortsatt interessert i rette akslinger !! Så Hans, du skal bare lete fram dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2014 Ikke forskjell på mk1 4/5 trinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2014 Sikker ?? Så da er 1,6 bensin eller 1,6D aksler lik gti aksler ?? Trodde at de var mere solid !! Hmmm....da er det vel bare å kjøpe noen knuter til mine gamle da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2014 Har hatt begge deler og ingen forskjell. Samme knuter på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...