#1 Skrevet August 12, 2014 hva pleier olje temperatur målern på s4 c4 å vise? og hva skal den ligge på? min - maks? normal kjøring etc? samme spørmål gjelder for olje trykk målern. tenker da på målerne som sitter i det "ekstra" intrument panelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2014 Husker ikke helt hva tempmåleren viser, men mener den ligger ganske fast på rett over 90-streken, under 'veldig hard' veikjøring (mye gass/brems på svingete vei i høy sommertemp) har jeg vel sett den litt over halvveis til 130. Trykket på min ligger rett over 2 bar opp mot 1800 rpm, og er vel på max (min viser bare rett over 4 BAR uansett om den er iskald eller glovarm) ved 2300. Vet at man bør ha fullt trykk over 2k, men den har igrunn vært sånn alle 14 år/ 160' km jeg har hatt bilen. En stund var det litt avflasset lakk bak viseren som gjorde at den var kokko og satt fast både på lavt og høyt trykk, men det fikk jeg skrapet vekk og lakket over, så nå virker den ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...