Trenger hjelp med ulyd, samt tips til en del oppgraderinger ved min A4 B5 2001 Sedan.

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg startet bilen idag, var det en moderat ulyd fra motorrommet (antakelig viftereimen eller noe der, da jeg har hørt denne lyden en del ganger før). Jeg lurer på hvilke tips dere har til å ordne dette, eventuelt hva jeg må sjekke først osv.

Nå har jeg bestemt meg for å skifte baklykter, blinklysene på siden, samt skifte til 7k pærer fra Nokya om disse er lovlig å kjøre med.

Jeg ser at Parts and Retards har alt dette inne, og ber om tips og meninger om hva som vil se best ut på bilen. Jeg ønsker at bilen skal se mest mulig "classy" ut, minst mulig harry og voldsom.

Jeg har funnet meg noen som fallt i smak:

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/baklykter/ad-klarglass_2

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/baklykter/ad-klarglass_1

Håper på at noen kan ta seg tid til å komme med utfyllende svar, samt ta en titt på et tidligere innlegg jeg har angående et utsendemessig problem ved felgene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan.

Når det gjelder utsende på bilen din, så virker det som du har din mening om hvordan du vil ha det.

Go for it!! Det er din bil og dine meninger som teller :) Å spøre andre om utsende er ikke alltid like lurt da

ikke alle har samme smak som deg.

Når det gjelder ulyden din, hva lyd er det snakk om? Normal reim hyling? Er den konstant eller forsvinner den etterhvert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk fikset denne ulyden idag, det var bare litt smøring som måtte til på forskjellig "hjul".

Takk for svar, Morten! Ja, jeg har jo min egen mening på hvordan ting skal se ut.. dog er jeg jo litt usikker på om disse delene hos parts and retards faktisk vil passe sånn rent fysisk på min bil, for eksempel de to linkene jeg henviste til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.