#1 Skrevet August 13, 2014 (endret) 2001 mod Audi S3 vr6 turbo vurderes solgt. Muligens den eneste S3 8l med vr6 turbo motor i norge,bilen sparker godt fra seg med sine 406hk/550nm. En porsche/m3/rs4 killer? Her får du noe rått og unikt,og med quattro så får den tak i asfalten også. motor: borret vr6 2,8.til 2,9 je piston set. crower rods. Bosch 044 x2 i surge tank. sx fule regulator. 630cc injectors. atp manifold. tial wg.38/40. presticion turbo, 6765 custom intake manifold.(short). Ported trottelbody. heavy duty spring set with titanium retainers. Steel gasket and reusable spacer lower compression to 8.5:1. arp main studs. arp head studs. water to air intercooler. Alu crackpipe. Samco slanger. 034 coil pack. Dta p8pro mappet av polly motorsport. Msd plugg ledninger. Rustfri 3" eksos med race cat og vibrant lyd demper. 340hk/440nm på 0.9bar 406hk/550nm på ca 1.4bar +++ Drivlinje: 6 trins 02m med peloquin diff og v6 clutch hus. Oppgradert haldex kontroll. Spec mini twin disc clutch. ++ Interiør: Div målere. +++ understell: Coilovers brembo 4pot med 334mm skiver. powerflex til hele bilen. Camber stag bak. Usp motorsport motorfester. 18 x 9.75 concave felger. Har nok glemt endel,men det kommer etter hvert så eg kommer på det. Meget påkostet. . Bilen er eu godkjent og har skilter. Pris: 165000kr. Tlf:48154238 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2014 Video? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2014 Hvor driftsikkert er dette oppsettet ? (Jeg er ingen eminent mekaniker) Hvor lenge er den Eu - ok ? Og til slutt - hvor i landet står denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2014 Frekhaug, ca 3 mil nord for Bergen - hadde jeg ikke hatt planer om huskjøp hadde jeg hentet denne asap! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50803492&searchclickthrough=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2014 Hvor driftsikkert er dette oppsettet ?(Jeg er ingen eminent mekaniker) Hvor lenge er den Eu - ok ? Og til slutt - hvor i landet står denne? Er solid innmat i motor, og er mappet hos polly motorsport for vanlig kjøring på vei og bane. Så vil påstå å si det er meget driftsikkert. Er selfølgelig greit å kunne skru litt når en har en slik bil. EU til juli 2015. Bor like utenfor Bergen. - - - Updated - - - Frekhaug, ca 3 mil nord for Bergen - hadde jeg ikke hatt planer om huskjøp hadde jeg hentet denne asap! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50803492&searchclickthrough=true Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2014 Denne vil jeg nok påstå er mer driftsikker og mer pålitelig enn en 1.8T... Du har gjort en S3 om til enda råere bil i mine øyne. lykke til med salget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2014 Denne vil jeg nok påstå er mer driftsikker og mer pålitelig enn en 1.8T...Du har gjort en S3 om til enda råere bil i mine øyne. lykke til med salget. takk:) er en meget morro bil,men er på hus jakt så må kvitte meg med litt biler:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2014 Står å venter på ny eier, åpen for bud og innbytte forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2014 Hva må til for å få den EU-godkjent neste gang, bytte motor, eller bare kjenne noen ? Send gjerne pm, hvis det er bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2014 Kjenne noen er nok det letteste:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2014 (endret) Bilen er blitt foliert i matt svart,med matt grått tak . Kan ta delebetaling i vannscoter. Porschen er også til salgs,for info om den ta kontakt på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 26, 2014 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 26, 2014 Finn annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=52034255 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2014 Setter ned bilen til en nette sum av 165.000kr ferdig prutet ved rask avgjørelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 13, 2014 Nye bilder lagt til i annonsen. Dette er billig! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=52034255&ref=ads&myad=52034255&searchclickthrough=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 11, 2014 Skilter leveres inn på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 20, 2014 innbytte vurderes,alt av interresse utenom prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 22, 2014 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...