#1 Skrevet August 13, 2014 Som topic sier, har en ecu til ael org. 140 hk 2.5 tdi C4 femmer :-) Pm/91836960 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2014 Mr. Andersstuen leter vell etter en sånn en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2014 Det vet jeg ikke Jan :-) Frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2014 skulle hatt en som er trimma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2014 Aha, kjøp chip heller.. Har ikke spredt kretskortene å sett, men chippen er loddet, så tviler vel på at det er tuning software i den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2014 Trodde det var sokkel orginalt på disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2014 Tjaa, kanskje det, er noen år siden jeg åpnet en sist.. Kanskje verdt en grundigere sjekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2014 Tjaa, kanskje det, er noen år siden jeg åpnet en sist..Kanskje verdt en grundigere sjekk da Skal ikke si det sikkert. Men jeg mener Johan sa det tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...