#1 Skrevet August 14, 2014 Noen som blir med på tur til trollstigen 31 august? Tenkte da å kjøre fra ålesund i 12 tiden, via valldalen og ta lunsj på kafe'n på trollstigen. kafe'n er åpen til midten av september. evt. stoppe ved kafe'n på trollveggen sann vi kan snu å kjøre tilbake til valldalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2014 E me så lenge ej ikkje e vekke på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2014 Samme som Rolf, blir gjerne med visst eg ikkje blir sendt ut på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2014 Satse på å vere med. Ryke skilta so ryke skilta 16v godkjenning e vinterens prosjekt uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2014 Som eg skreiv på Facebook så kan eg Ikkje, for eldste guten min har bursdag og ska feirest den dagen. 😩 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2014 Den nye datoen kan eg nok 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2014 Ny dato? Eg er for tiden i USA, men satser på å være tilbake i Ålesund rundt den 4. September Har vi en egen FB-side også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2014 Eg forslo 14 september på vår facebook side. Glømte å skrive her også. Om du vil finne f.b sida søke du berre på vw audi club- ålesund lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2014 Hmmmm,prøveskilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2014 Hmmmm,prøveskilt? Og en rull eksosbandasje til gir wire. Så kanskje dei ikkje smelta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2014 E ny dato satt eller blir det no på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2014 Det blir nok ikke på søndag, var forfå som svarte som de passa for. Ny dato blir 14 september. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2014 Ej e klar 14.sept 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2014 Da er det like før, begynne å kjøre fra shell vegsund i morgen kl. 12 å kjører rettning valldalen. Håper flest mulig har mulighet til å vermed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...