#1 Skrevet Mai 31, 2005 Kan noen hjelpe meg med hva slags plugg/kontakt dette er? Den ligger løst og slenger rett bak den høyre frontlykta.. Vet ikke helt hvordan bildet blir når det kommer på nett men vi får se. Mått forminske flere ganger, kvaliteten ble noe dårligere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 den var mistenkelig lik kontakten som står i blinlysa på golfen min, men er ikke helt sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Det er nok kontakten til høydejusteringen av lykta. Ihverfall er det slik på S`erne, men lyktene er jo nokså like på alle C4 modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 hmm, fant en lignende kabel som lå å slang på samme stedet på min kamerat sin A6 1.8T, men fant også ett sted den passet inn. Plugget den inn vi, merket aldri noe forskjell:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 Ikke tenk så mye på det... hvis ikke noe har sluttet å virke... Det er mange biler som har felles ledningsnett uavhengig av utstyrs-pakke... men som sagt tidligere... meget mulig det kan være høyde-justeringa på lyktene, om du ikke har elekrisk justernig nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2005 Tenker litt på at varsellampa for gåen pære blinker og piper, men finner ikke noen ødelagt pære... Men jeg finner heller ikke noe sted denne skal inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2005 Det er iallefall samme kontakten som det er på høydejusteringa av lyktene på min A4. Så mulig det er det samme her også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...