Justerbart senkesett til Mini facelift

Anbefalte innlegg

Da jeg har solgt bilen har jeg et nesten nytt AP justerbart senkesett til mini for salg. Er brukt i 200mil(2mnd) og kostet ca 5000 nytt.

 

Er meget god kjørekomfort i dette settet.

Settet er knapt brukt!

 

Pris:2000,-

 

 

 

Info fra leverandør:

AP coilover kits tilbyr muligheten til å justere ønsket høyde nøyaktig til en millimeter for den sporty sjåføren. AP tilbyr sporty kjøreegenskaper og ideell ytelse i kombinasjon med maximium senking.

 

Individuell justering av høyde innenfor TÜV rekkevidde

Høykvalitets komponenter og (tysk) TÜV Sertifikat

Galvanisert stål

Maks tillatt akselvekt: 935/855 kg

TUV godkjent senking: 30-55 mm

 

Passer Mini Clubman (R55 / R57, Mini-N, UKL-K,UKL-C), One Clubman, Cooper Clubman / Cabrio, Cooper S Clubman / Cabrio, Cooper D Clubman / Cabrio, JCW

Tilstand: Brukt

Bilmerke: Mini

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei passer dette mini cooper s 2004 mod?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal passe på.. Du må bare bruke de fjærbeinslagerne som hører til din modell. Samt kan hende du må legge en skive for å space ut demperen bak på innfestningen nede. Men det kommer ann på merke på det justerbare... Må nesten se under montering om man trenger eller ikke.

Men er jo ikke tüv papirer som gjelder på den..

 

Men flere som har gjort det :)

 

Edit: Sitat fra en side:

 

I installed H&R coilovers on my car recently which I purchased from an R56 owner. They bolted right up without any modification. I used my R53 top hats for both the front and rears, and everything else was exactly the same. R56's have a special spacer which is used when installing them, but it was not built into the coilover.

 

Mtp prisen jeg ønsker nå så er jo det tilsvarende som bare 35mm fjærer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.