Kjøpe ventilløftere. Hvor?

Anbefalte innlegg

Skal bytte ventiløfterne pga voldsom tikking, og da lurte jeg på om noen har noen tips om hvor man kan få kjøpt disse uten å dra til Møller og betale en formue!? Motoren det er snakk om er en 2,2T 10v fra urquattro. Motorkode GV. På forhånd takk!

Mvh Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg bytta på min hadde de på Norsk bildelsenter. En del rimligere enn poå møller. har ihvertfall funka greit i 150 k nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bytte ventiløfterne pga voldsom tikking, og da lurte jeg på om noen har noen tips om hvor man kan få kjøpt disse uten å dra til Møller og betale en formue!? Motoren det er snakk om er en 2,2T 10v fra urquattro. Motorkode GV. På forhånd takk!

Mvh Tore

Prøv http://www.krogslund.no/ de har en del gode priser (De har mer enn det som står på siden deres).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velox tar 162kr for en ventilløfter til VW / Audi (hentet på hjemmesiden), mens Krogslund tar 88,60kr styk (Hentet fra Golf 2 1.8 pris listen)

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men tviler på at dette er org løftere da, men prisen er lav ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte til min s4 motor på motorteknikk i oslo betalte 110,- per stk

dette med 30%

Motor-teknikk

tlf 23050660

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velox tar 162kr for en ventilløfter til VW / Audi (hentet på hjemmesiden)

;)

Dette er da også originale VAG-løftere, samme løfterene som Møller tar det dobbelte for. Får man løftere til priser ned mot hundre kroner eller lavere, er dette garantert uoriginale løftere, som NBS sine til 110,- / stk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg spørre, hvordan vet man at det er orginale VAG løftere? Kommer de i VAG esker fra Velox, motorteknikk osv? Hvordan vet man at de ikke kommer fra samme produsent, men i annen eske?

hilsen fra en som kjøper Bilstein fjærbeinslager på Biltema (i Bilstein eske)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg spørre, hvordan vet man at det er orginale VAG løftere? Kommer de i VAG esker fra Velox, motorteknikk osv? Hvordan vet man at de ikke kommer fra samme produsent, men i annen eske?

hilsen fra en som kjøper Bilstein fjærbeinslager på Biltema (i Bilstein eske)

Tja, det kan jeg ikke svare deg på, men kan garantere at de VeloxMotor selger er originale :) Ikke mange som selger uoriginale deler som opplyser om dette, NBS er ett av unntakene. Nye løftere leveres i forseglede poser i tykk plast, ikke papiremballasje.

Og ja, vet det finnes mye rart på Biltema. Har sett originale Volvodeler der lakker er flasset av, og det står Biltema under lakken ;) Dette gjelder oljefiltre og bremseklosser.

Er jo kjekt når man kan kjøpe Bilsteindeler til latterlige priser på Biltema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle kjappe svar! : ja :

Tenker jeg tar en tur innom motorteknikk imorra og hører med dem, i og med at det bare er ett par kilometer fra jobben! skal bli deilig å slippe den infernalske tikkinga! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.