#1 Skrevet August 15, 2014 hei.. Var å kjørte til jobb i går morres så gikk bilen bra.. også regna det no synsikt her i oslo og når jeg skulle kjøre hjem da så ville ikke bilen dra.. hver eneste gir skift så dør den så kommer den igjen på ca 2500omd.. virker som bilen går i nød modus så kommern igjen .. hjelper heller ikke å stoppe motorn av og på da skjer bare det samme med en gang... har skjeket egrn den var ren ikke no hull i slangene ventilen til turboen rører på seg gikk greit når jeg tok ut lmm kablen men fortsatt bøttemøkk feilsøkt bilen ikke no feil, bortsett fra engine mount solinoid ell no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2014 Hva er du brukt til feilsøke,hvis motor går i nødmodus må lyse motor lampa. Hvis lyse motor lampa diagnose må leser feil code 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2014 Er ikke motorlampe på en 02 A4. Og ei motorlampe trenger ikke og lyse selv om det er en feil på systemet. Åpent filter ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2014 Kjenner du noen som har vag-com så du kan lese ut feilkoder å lese av verdier under kjøring å se om det er noen tall som ikke stemmer. 1.9TDI er jo kjent for å ha den VNT turboen som henger seg opp og leverer litt for mye trykk under hardt pådrag eller drar tungt. En kjapp løsing på det er rett og slett ha på slik injector rens/motor rens som er beregnet for å ha på tanken. Det har fungert flere ganger til meg. Men det er bare en quick-fix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2014 Motorlampa på 02 a4 er blinkende glødelampe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...