Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen har tips ang. mitt høyre vindu foran? Det går fint ned, men kommer nesten halveis opp igjen før det stopper. Normal fart ned, sneglefart opp før stans.

Bil: A6 C5 avant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde sveivevinduer før. Disse gikk ofte tungt. Å smøre vaieren pleide å løse problemet. Det gjør det kanskje også på elvinduer. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den medbringer av plast på c5 som bruker å ryke. da får du slike problemer. liten sak ca 4x4cm. jeg har vertfall byttet bøtter og spann av de når jeg jobbet på møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice, billig del, er ikke alltid det er tilfellet på disse bilene hehe...Smertefullt å skifte dette? Regner med døra må demonteres. Kan det gjøres selv eller anbefales det å sette det bort om man ikke er mekaniker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke alltid det er disse medbringerene men ofte. du må demontere vindusramma fra selve døra. bør kanskje settes bort hvis man ikke skrur mye selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørpanelene på c5 er verdens enkleste å demontere! To skruer (mulig man må vippe ut brytere til el.vindu også?). Medbringerene klarer man å bytte selv om vindusheisen står montert i døra, bitte litt trangt er det bare :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørpanelene på c5 er verdens enkleste å demontere! To skruer (mulig man må vippe ut brytere til el.vindu også?). Medbringerene klarer man å bytte selv om vindusheisen står montert i døra, bitte litt trangt er det bare :)

Er nesten ikke til å tro at noe på denne bilen skal være så enkelt, får sjekke det ut. Takk for tipset:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har samme greia på min golf 4 på førervinduet, men kun når det er vått ute. er det samme greia som må byttes da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har samme greia på min golf 4 på førervinduet, men kun når det er vått ute. er det samme greia som må byttes da?

Jeg hadde dette problemet på min A6 når det var vått ja, så kan fort være noe av det samme. Men nå er jeg ikke helt sikker på hvordan det ser ut i døra på golf 4 og om det er løse medbringere på denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.