Anbefalte innlegg

Når er det banekjøring på Rudskogen m VACN? Støygrenser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30-31 juli.

 

Skogen har brukt å hatt 100db grense, aldri hørt no annet iaf...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30-31 juli.

 

Skogen har brukt å hatt 100db grense, aldri hørt no annet iaf...

 

er nok 90Db der også hvis jeg ikke tar helt feil. De har 100Db på en hverdag (mandag eller tirsdag trur jeg) men i helgene er det 90Db

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok 90Db der også hvis jeg ikke tar helt feil. De har 100Db på en hverdag (mandag eller tirsdag trur jeg) men i helgene er det 90Db

Men så skal det også nevnes at Rudskogen ikke pleier å håndheve dette SÅ mye som Våler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så skal det også nevnes at Rudskogen ikke pleier å håndheve dette SÅ mye som Våler...

 

Er det egentlig noe vits i å ta den sjansen? Isåfall fatter jeg ikke at folk gidder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det egentlig noe vits i å ta den sjansen? Isåfall fatter jeg ikke at folk gidder...

 

Om alternativet er ombygning av eksos for et par-tre tusen så er det ikke alltid like aktuellt ;)

 

Dessuten er 90db helt latterlig lavt på en motorsportbane. Massevis av gateregistrerte sykler og biler som har godkjent standstøy høyere enn dette i vognkortet. Håpløst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen blir bygd etter bilsportboka, ikke etter støykrav på 90db. Sånn er det bare. Og da er jeg fullt klar over at jeg ikke kan grine fordi jeg ikke får kjøre på alle treff. Selv om det selvfølgelig hadde vært fint det og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.