#1 Skrevet August 16, 2014 Hei Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse tåkelyktene/blink lysene og reflex platene som er vist på bildet? Vet di solgte di på en norsk side tidligere men di har sluttet og selge di Takker for svar Mvh Kai Tore Bergsnev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2014 Hadde en Audi 90 en gang med Rieger styling og samme lyktene som på bildet, lyktene minner meg fælt om Golf 3 ? Mener de har samme form ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2014 Hmm.Ja mulig det.Både tåkelykter og blinklys? Er en liten reflexplate som skal være der også Hadde en Audi 90 en gang med Rieger styling og samme lyktene som på bildet, lyktene minner meg fælt om Golf 3 ? Mener de har samme form ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2014 Ja, bare og sammenligne golf 3 det og denne. Jeg gjorde et søk på Google, Rieger front audi 80 lights. Ser ut til å være helt likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...