#1 Skrevet August 16, 2014 har en 2000 a4 b5 1.6 som kun turteller og speedometer ikke virker. har feilsøkt, og kjørt gjennom vag com. da funker det, helt til jeg tar ut nøkkelen. og når jeg starter igjen er det dødt. må jeg bytte hele instrumentet? noen som har vært borti detta før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2014 ingen som har vært borti dette? montert ny hastighet sensor, men det hjalp ikke. får ikke bilen eu ok før dette er fikset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2014 kjørt bilen i dag med vag com tilkobla. da funka alt. men stoppa bilen, og starta igjen og da var det null funksjon igjen. er det selve speedometeret som det er noe feil på? ledningsbrudd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2014 Kan dette være noe? http://www.audizine.com/forum/showthread.php/418023-DIY-Fix-for-broken-Speedometer-amp-VSS-Implausible-Signal Ingen koder eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2014 har finni ut av det. må bytte speedometer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...