#1 Skrevet August 16, 2014 (endret) Selger fangerene fra bilen min da jeg har bygd om til facelift. Dette er helt standard grå pre-face fangere. Frontfanger er av nyere dato og ser veldig bra ut. Noe merker akkurat der som jeg har hatt ekstralysfestene gjennom grillen, men dette skjules for det meste av grillen. Bakfanger er bra, men har de vanlige bruksmerkene under luka. Ønsker 1500,- for begge fangerene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2014 Frontseksjonen røk i søpla Sitter skvettlapper på bakfangeren til info [ATTACH=CONFIG]214798[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]214799[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2014 Opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2014 Kan tas med til østlandet neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2014 Noen med skambud på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2015 Har frontfanger fortsatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...