#1 Skrevet August 18, 2014 Har lekt litt med tanken om å kanskje handle meg Caddy eller Transporter, varebil. Men, litt barnslig som jeg er så hadde det vært morro å prøvd noen basselementer inn mot coupe. Hva er reglene her? Tenker da på å bygge kasse bak eksisterende vegg, men å lage hull i veggen slik at elementene går inn i coupe. Er snakk om 2x15" elementer, så blir 2 stk ganske store hull. Vil en kunne få problemer i en eventuell kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2014 Så lenge hullene er tette (dvs. de ikke får 'klossen' igjennom) og det ikke kan løsne noe, ser jeg ikke hvordan de skal kunne ha innvendinger mot det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2014 Jeg er ganske sikker på at varebilveggen ikke skal modifiseres på noen måte for at dette skal være godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2014 Jeg er ganske sikker på at varebilveggen ikke skal modifiseres på noen måte for at dette skal være godkjent. Fryktet dette ja. For at noe slikt skal bli sikkert så må det uansett sveises inn ei ramme bak, som kassa blir montert på. Men det er vell ikke all verden å bytte veggen om nødvendig? Bare å kjøpe en ekstra vegg å ha liggende for så vidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2014 Dette lurer en kompis av meg på også.. Han vurderer å bygge hundebur rett bak comfortveggen og da ta hull slik at han får inn varmluft via gulvvarmen til hunden når det er kaldt ute.. Men dette kan altså bli problematisk i en kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2014 Hull eller gitter - hva er forskjellen? Uansett er det bare å ringe biltilsynet, så er du helt sikker! Poenget med reglene er at noe ikke skal komme inn i kupeen, og at 'EUkassa' skal passe i bilen. Dvs., en svær fastmontert kasse i forbindelse _kan_ være i konflikt i en liten bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...