Anbefalte innlegg

Skal bygge om til manuell og trenger følgende:

-Shifter box with knob and shifter surround

-Clutch hardline that runs from the clutch master cylinder to slave cylinder

-Brake/Clutch Pedal

- Slave cylinder

- Clutch master cylinder

- 5spd driveshaft

- (2) CV Axles for a manual transmission

-2.8 Drivers side transmission bracket (dealership) PN# 8D0399113AG

-Passenger side transmission bracket from 5spd car

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har girkasse fra en 1.8 aeb og giroverføring er en 5 trinns 2trekk. drivakslinger au

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bygge om til 5 eller 6 trinns kasse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 trins, så da skal vel alle 5 trins giroverføringer passe?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men din automat travers har vel ikke samme girkasse festepunkter som 5 trins manuell. Ganske sikker på at traversen din er lik 01E eller 6 trinns.

Jeg har hvertfall en 5 trins 01A travers, 01A 5 trinns kasse og diff jeg ikke trenger lengre. MEN travers er noe sveiset om da den skulle få 07K femmer motor. Men det er sveiset med tykke plater så skal ikke være svekket, og du har bedre tilgang til boltene til girkassa imot motor.

 

Hvis dette er noe du trenger så si ifra, skal bare ha det vekk så det går billig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også ganske sikker på det, men i den ene guiden jeg har funnet bruker han -2.8 Drivers side transmission bracket (dealership) PN# 8D0399113AG

Og Passenger side transmission bracket from 5spd car

 

Skal sjekke opp senere,

 

Sånn sett så skal vel 6 trins være bolton, men koster endel mer;p

 

Skal si fra om det er noe jeg trenger :-) får mest sansynlig girkasse med motor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.8 bruker også den 01E/6trins traversen, alle V6 motorer og automat motorer skal vel egentlig bruke denne.

 

Du får si ifra, har hvertfall hele drivlinja girkasse, mellomaksel, diff, og traversen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ca alt du trenger stående på tunet her jeg og, inkl pedalstell og slanger. Men det må demonteres. Så bare å si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.