Dekor film i Carbon eller Crome

Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette ? Trenger ett "flak" på min. 100 x 100 cm.

 

Har sett på div bilrekvisita butikker, men ingen har med så "store" mål.

 

Desperat : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette ? Trenger ett "flak" på min. 100 x 100 cm.

 

Har sett på div bilrekvisita butikker, men ingen har med så "store" mål.

 

Desperat : eek :

 

 

Hør med TS-racing, han har lagt det over hele taket på bilen sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette ? Trenger ett "flak" på min. 100 x 100 cm.

 

Har sett på div bilrekvisita butikker, men ingen har med så "store" mål.

 

Desperat : eek :

 

Hmmm....

 

Skal du ha chrome så har jeg et triks! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....

 

Skal du ha chrome så har jeg et triks! ;)

 

Share the knowledge, mate :D Dette kan være interessant :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med TS-racing, han har lagt det over hele taket på bilen sin.

 

Nå er jeg vell ganske sikker på at dette ikke er film, om taket ikke er i carbon så er det drappert. Altså carbon som er lagt utenpå stålet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg vell ganske sikker på at dette ikke er film, om taket ikke er i carbon så er det drappert. Altså carbon som er lagt utenpå stålet.

 

er ikkje taket i ekte carbon da?? meier eg leste at han fekk noko tilå laga carbontak men det vart så drålig at han sjøl måtte fiksa det???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Carbon film så har jeg prøvd å fått tak i dette i over ett halvt år, uten å finne noen leverandør på det! (snakker da om ruller på 60cm bredde og 50m lang, evt. en på 120cm bredde)

Chrom film kan du få tak i hos din nærmeste skilt og dekor leverandør, men denne er somregel skit dårlig, den filmen vi har på lager er vertfall no piss, holder i 2-3 år før den begynner å løsne, og har hatt noen rare episoder med den, men er bedre å kjøpe den typen enn å betale 8 ganger mer hos 3M : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.