#1 Skrevet Juni 1, 2005 Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette ? Trenger ett "flak" på min. 100 x 100 cm. Har sett på div bilrekvisita butikker, men ingen har med så "store" mål. Desperat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2005 Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette ? Trenger ett "flak" på min. 100 x 100 cm. Har sett på div bilrekvisita butikker, men ingen har med så "store" mål. Desperat Hør med TS-racing, han har lagt det over hele taket på bilen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i dette ? Trenger ett "flak" på min. 100 x 100 cm. Har sett på div bilrekvisita butikker, men ingen har med så "store" mål. Desperat Hmmm.... Skal du ha chrome så har jeg et triks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 Hmmm.... Skal du ha chrome så har jeg et triks! Share the knowledge, mate Dette kan være interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 Hør med TS-racing, han har lagt det over hele taket på bilen sin. Nå er jeg vell ganske sikker på at dette ikke er film, om taket ikke er i carbon så er det drappert. Altså carbon som er lagt utenpå stålet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2005 Nå er jeg vell ganske sikker på at dette ikke er film, om taket ikke er i carbon så er det drappert. Altså carbon som er lagt utenpå stålet. er ikkje taket i ekte carbon da?? meier eg leste at han fekk noko tilå laga carbontak men det vart så drålig at han sjøl måtte fiksa det??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2005 Når det gjelder Carbon film så har jeg prøvd å fått tak i dette i over ett halvt år, uten å finne noen leverandør på det! (snakker da om ruller på 60cm bredde og 50m lang, evt. en på 120cm bredde) Chrom film kan du få tak i hos din nærmeste skilt og dekor leverandør, men denne er somregel skit dårlig, den filmen vi har på lager er vertfall no piss, holder i 2-3 år før den begynner å løsne, og har hatt noen rare episoder med den, men er bedre å kjøpe den typen enn å betale 8 ganger mer hos 3M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...