#1 Skrevet August 19, 2014 Lurer på om noe vet om billigste alternativet for å få overhalt eller kjøpt nye pumpedyser til en 130Hp 1,9 tdi (AVF). Er det mulig å kjøpe dysespisser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2014 Vet at Ecconor skaffet noe rimelige PD for noen år siden, uten at jeg kjenner detaljer. Går an å høre med dem http://www.ecconor.net/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2014 Darkside-developments.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2014 Vet at Ecconor skaffet noe rimelige PD for noen år siden, uten at jeg kjenner detaljer. Går an å høre med dem http://www.ecconor.net/ Snakket med dem idag. Koster 3500kr pr dyse... ser etter noe billigere alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2014 Hei, vi har norges mest moderne dieselbenk. Send en epost, dersom du ønsker tilbud på test og overhaling av dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2014 Hei, vi har norges mest moderne dieselbenk. Send en epost, dersom du ønsker tilbud på test og overhaling av dine. Har sendt epost , men ikke noe svar??! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2014 Send på nytt, til post@oct-tuning.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2014 har noen arl-dyser på vei fra england hvis det er av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2016 Flere som har forslag på billige dyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2016 Flere som har forslag på billige dyser? Er litt forskjellige dyser ute å går, men til min AVF motor så koster det kr 4200 inkl mva/stk hos oss, (nice price). Da må gammel dyse leveres inn da det er pant på den. Vet ikke om det er billig eller dyrt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2016 Nye dyser er dyre. Jeg ville foreslått f.eks darkside developments, de selger brukte dyser som er testa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2016 På en slik bil kan man vel få tak i noen brukte dyser evt... dysene på disse holder jo somregel 300.000km + 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...