#1 Skrevet August 19, 2014 (endret) Har ubrukte originaldeler liggende som var beregnet for min gamle 2001 S4 avant før den ble stjålet for noen år siden. Hvis noen er interessert kan jeg ta med deler til hovedtreffet på Rudskogen til helgen. - ny komplett original frontfanger (inkludert intercooler grill på hver side og spylerdyse deksler) SOLGT - brukte tåkelys h/v SOLGT - nye originale frontskjermer h/v SOLGT - nye sideskjørt h/v SOLGT - nye sidelister på alle 4 dører SOLGT - komplett ubrukt Recaro baksete i svart skinn SOLGT I tillegg har jeg følgende: - nye ubrukte Stasis motorfester for 2.7 SOLGT - 2stk nye Eibach fjærer (1000.250.0750) (1000.250.0750, 2.5"ID/10"/750lbs) - 2stk brukte Hypercoil fjærer (1880.850) (188D.850, 2.5"ID/8"/850lbs) - 2stk nye hjelpefjærer - ny APR snubmount SOLGT - 2stk nye O2 sensorer (spesialversjoner fra USA) - ny PLX SM-EGT - brukt oljekjøler - selvlaget trykktester for 2.7 motor - ny PLX AIT kit - Vast Performance trykkjustering: parallel & standalone boostcontroller Noen gamle og dårlige mobilbilder, kan ta nye ved forespørsel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2014 Pris på sideskjørt og lister? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2014 pris på snub mount og motorfester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2014 Pris på komplett frontfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2014 Pris på trykk tester? Hva er spesielt med o2 sensorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2014 pris på: ny komplett original frontfanger (inkludert intercooler grill på hver side og spylerdyse deksler) - brukte tåkelys h/v - nye originale frontskjermer h/v - nye sideskjørt h/v - nye sidelister på alle 4 dører en kompis som er veldig inntresert og som trenger delene fort fordi bilen skal hellakeres:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2014 Årsmodell og pris på fremskjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2014 (endret) Godt å se at S4B5 fortsatt brukes! Her er litt priser jeg hadde tenkt på i første omgang, ønsker å selge mest mulig komplett: 1) sideskjørt + lister: 2000,- 1500,- SOLGT 2) snubmount + motorfestee: 1000,- SOLGT 3) komplett frontfanger: 7000,- 6500,- SOLGT 4a) trykktester 300,- SOLGT 4b) O2: 1500,- 1000,- 5) komplett frontfanger + skjermer + sideskjørt + lister. Får med de brukte tåkelysene: 10000,- 9000,- SOLGT 6) fremskjermer med plast-innerskjerm, facelift 2001: 2500,- 2000,- SOLGT O2 er fra Vast Performance for begge sider bak. De er godt isolert og med god lengde for å sette på feks. modifisert downpipe. Oppdatert med bedre priser, for levering på treff til helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2014 (endret) Her er bilder av Stasis motorfester, Vast boostcontroller og trykktester. Oppdatert foto med lavere oppløsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2014 Bildene funker ikke, mulig å legge de på photobucket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2014 (endret) Bilder av Vast Performance Zoldman O2-sensor, begge sider bak. Ekstra lengde for flytting av sensor bak katalysator ved bruk av modifisert downpipe, og enklere montering/demontering pga. delt kabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2014 Jeg kan ta motorfestene og snub mount for 1000kr ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2014 Den er grei Du skal ikke på VACN-treff til helga da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2014 Nei, var planen men bilen er ikke skikkelig kjørbar så jeg gidder ikke å ta turen i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2014 Hei, jeg er veldig innteressert i komplett frontfanger, sideskjørt og framskjermene! Har du ett nr jeg kan nå deg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2014 Da er det en som får nye karosserideler på Rudskogen i morgen, lykke til med bygget Kenneth Ole-André: sender delene på mandag, har vært opptatt med VACN-treff i helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 24, 2014 Høres bra ut det, send meg pm med konto nr så skal jeg øverføre, og sende adresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 27, 2014 (endret) Da er alt av ubrukt originalutstyr solgt unna. Men i tillegg til det som fortsatt står til salgs i første post, har jeg funnet noen gamle bilder av brukte org.deler som ble byttet ut mens jeg eide S4B5. Disse ligger lagret et annet sted, og består av komplett bremser fremme, skiver bak, komplett dempere og S4-grill: - 2 skiver fremme, 321x30mm (1200,-) 400 pr.stk SOLGT - 2 skiver bak, 256x22mm (800,-) 300 pr.stk 150 pr.stk - kaliper sett fremme (2000,-) 500 pr.stk - komplett dempere (4000,-) 500 pr.stk - S4 grill (1500,-) 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 5, 2016 (endret) Fant flere deler til S4 B5 etter litt rydding. Si ifra hvis noe er interessant, kan ta med på høsttreffet. 1) Speedometer 2) Motordeksel (500) SOLGT, plastikk bakluke avant og plastikkdeksel i motorrom 3) Originale trykkslanger, 2 ventiler og 2 K&N luftfilter 4) Aluminium speil (1200) 5) Samco tbb, Forge ventiler og Bosch lmm 6) 2 sett Originale bremseklosser foran (400) og bak (150) - noe brukt (1 sett foran er SOLGT) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 5, 2016 Lukter litt på Motordeksel om det er helt ved det klips festet på midten forran. Og et sett med klosser forran om de ikke er vesentlig slitt og passer hp2 Kom med en knakande pris så kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 6, 2016 Tar bremseskivene eg Skal til Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 7, 2016 Heisann. Har du bakbremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 7, 2016 (endret) Motordeksel om det er helt ved det klips festet på midten forran. Og et sett med klosser forran om de ikke er vesentlig slitt og passer hp2 500,- for deksel, den skal være 100% 400,- for klosser foran, skal sjekke og ta bilde av slitasje. Mener ett sett har lite slitasje pga. bytte til Stoptech bremser. Edit: Du kan få begge deler for 700 samlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 7, 2016 Tar bremseskivene eg Skal til Rudskogen Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 7, 2016 Heisann. Har du bakbremser? Har bare klosser, og solgte skivene. Kaliperene satt på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...