Anbefalte innlegg

Jeg skulle bytte hjullager foran på min Golf 3 GTI, også klarte jeg å knekke denne bolten. Jeg vet ikke hva den "heter" og hvor jeg kan få tak i ny. Med tanken på hvor godt den satt så tenker jeg det er like greit å bare bytte de.

siden det ikke gikk ann å laste opp bilde så legger eg bare ut en link av et bilde fra google : https://i.ytimg.com/vi/YSTkLOIFpdY/hqdefault.jpg

Så skal jeg prøve å forklare hvilke bolter jeg mener: det er de to boltene som fester hjullager"kassen". om dere skjønner ha jeg mener.

Takk på forhånd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolten som holder kalipper klaven?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke på kalipperen, vist du ser bort i fra der han har hendene på det bilde, så er det de to boltene midt på bak bremseskiva .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke på kalipperen, vist du ser bort i fra der han har hendene på det bilde, så er det de to boltene midt på bak bremseskiva. Man kan se den ene bolten der og rett under ser man litt av den andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er to bolter som holder kalipper klaven/braketten. Utover det så har du glideboltene som kalipperet er festet på. Så to bolter mot fjærbein og en til bærekule.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er to bolter som holder kalipper klaven/braketten. Utover det så har du glideboltene som kalipperet er festet på. Så to bolter mot fjærbein og en til bærekule.

Det er det to boltene på fjørbeine jeg mener :) du vet vell ikke hvor jeg kan få tak i nye slike? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller. Ca 50kr stk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja :) takk skal du ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så veldig lett å kun finne den bolten på nettet :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like greit å kjøpe på Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis den knakk, må den kanskje bores ut også? Hvis ikke du har fått den hel ut da :) hvis den må bores ut mener jeg det finnes et repsett med løsgjenger til å sette i også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolt med mutter på andre side. Bare å slå ut det som gjenstår. Canber bolten er veik og ryker lett vis en lar hodet rotere, ikke kun mutteren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.