Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe til med følgende, skal ha på 5x100 334mm x 32mm bremse skiver foran på min Gti.

Men lurer da på hvilke calippere som passer bolt on. Eller med adapter. Vist jeg må ha adapter, hvor kan dette kjøpes.

Søkt mye rundt på nettet men er passe mange og forvirrende svar rundt dette. Vil gjerne oppgradere bak så trenger tips på det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er R32 skiver? Da passer R32 bremsesadel og caliper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seat leon cupra r (brembo 4stempla) (http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=530421)

brembo 17z (mye samme som lcr, men lcr er fra samme plattform, så kan kanskje godkjennes! 4stempla, er vel fra boxster bak blant annet)

Det jeg kommer på i farten, som jeg vet passer

usikre:

brembo 18z (touareg, cayenne osv, 6stempla) krever kanskje 350mm skiver, husker ikke helt..

Kan være interessert i å kjøpe de gamle calipperne forresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå kjøpt Bremsecalipper foran R32 med 2 stempler. (2FN42/32) Oem.

Men hvilke størrelse på skivene foran? Og vil disse passe rett på uten noen modifikasjoner. Haster litt da det skal skrus til helga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde du skaffa lcr? :)

størrelse på r32 skiver: 334x32

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar. Ble ikke enig med selger ang frakt på det kittet. Så han kanselerte hele salget. Men fikk pengene tilbake :-)

Også kjøpt og betalt

VW Golf MK4 Rear Brake uppgrade Calipers 256mm with Vented disk

Var komplett med skiver,klosser og calippere..

Prisen ble 2000.- inklusive frakt.

Så da får jeg bare håpe at alt passer og at man ikke trenger adaptere og ørten andre ting :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, sto det om det kom fra fwd eller 4wd?

må spacere til hvis det er fra 4wd, ellers tut og kjør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, ble nesten nervøs he he, sjekket opp og det er ikke 4wd, kommer ifra en 2003 Golf MK4 V5 Front Wheel Drive

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noe opplyse meg om delenummeret for calipper brakettene , jeg må ha for å få på 313 mm bremse skiver foran. Eller noen som har dette liggende eller link til sider som selger disse. Og ja har googlet i snart ørtogførti timer uten resultat. Kansje jeg søker på feil stikkord?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

312mm på r32 calipper er vel ikke mulig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kanskje et sett med adaptere jeg ikke trenger hvis du er intr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.