#1 Skrevet August 20, 2014 Hei alle, Har en Golf MK7 2014 modell med feil på airbag (kappa feil kabel når jeg skulle montere kabler til sub.) og skiltlys feil etter jeg installerte LED lys. Noen som vet om disse kan fjernes med VAG-COM? Evt. noen som har VAG-COM i Trondheimsområdet som kunne hjulpet meg med å fjerne disse om dette er mulig? Takk på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2014 Bump. Det som er viktigst for meg er å få Aribag lampa til å slutte å lyse. Noen ideér? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2014 Spørs hva som er gjort etter at du fikk airbag varsel. Om du har kappet selve kablene, og ikke slettet feilkoden etter at disse er satt sammen igjen så ligger det nok en enkel måte å få den til å slutte å lyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2014 Er det originale led skiltlys du har byttet til? Isåfall kan det endres i Vagcom. Om det er uoriginale ledpærer uten riktig motstand så er det pærevarslingen som slår ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2014 Har "lappet" kablene etter jeg kutta feil, ja. Feilkoden er ikke slettet. Er uorignale pærer, men med Canbus. Noen anbefalinger til andre pærer som kan fungere? Eller anbefales det å kjøpe originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2014 Har "lappet" kablene etter jeg kutta feil, ja.Feilkoden er ikke slettet. Da er det en smal sak å få lampa til å slutte å lyse med VagCom. Gjøres ASAP da airbagene dine ikke fungerer så lenge lampa lyser;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2014 Det finnes originale led skiltlys å få kjøpt ja, disse gir ikke feilmelding når det er huket av for led i vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2014 Supert! Du skal vel ikke tilfeldigvis til Trondheim i nærmeste framtid så du kunne hjulpet meg om du har Vag-com? Eller vet du om noen i Trondheim med Vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2014 Jeg bor i Trondheim jeg, men har dog ikke Vagcom. Men om du møter opp på treff så er det alltids noen som tar med om du spør på forhånd. Om ikke så tror jeg ikke for Møller tar mye for å kode for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2014 Det kan være. Er veldig ny på VACN, så har ikke lest så mye enda. Når er neste treff i Trondheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2014 Neste treff er førstkommende søndag kl 1900 på parkeringen til Europris på Lade. Det er bare å komme, hyggelige mennesker og flotte biler. Vi har en egen trefftråd men siden jeg sitter på mobil nå er det litt vanskelig å legge inn link, ligger under Trondheims delen av forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...