#1 Skrevet August 20, 2014 Hei. Skal på EU med en bil som er litt høy på CO. Hvor mye E85 skal oppi for og gi best resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2014 Kommer an på hvor høy CO'n er. Prøv med 20% og se. Hvis ikke det er nok så fyll på mer E85. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2014 Eg køyrte 50/50 med E85 og 98 på ein S4 C4 utan cat. Gjekk akkurat igjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2014 Har du for høy CO, er det noe feil med motoren og den bruker mer bensin enn normalt. Vil det da ikke være smartere å fikse feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2014 Har du for høy CO, er det noe feil med motoren og den bruker mer bensin enn normalt. Vil det da ikke være smartere å fikse feilen? Hadde bilen vært noe og ha, så ja. Men det er bare en møkkabil så jeg orker ikke, skrudd meg forderva på den fra før.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2014 Takk for alle svar! Går for en 50.50 tror jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2014 Jeg kjørte 100% E85 og 40% større dyser enn originalt på et bruksvrak, 0,00 på CO målingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2014 Gikk for 60/40 60 med E85, gikk klokkereint igjennom!! :) Tusen takk for svar!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...