#1 Skrevet Juni 1, 2005 Skulle ikke tro klokka skulle være så vanskelig å justere, men jeg blir fanken ikke klok på hvordan jeg skal få gjort det, det samme gjelder en kollega av meg med en 2000 mod A6. Den analoge klokka mi er jo ikke noe problem, men klokka i kjørekomputeren derimot Noen som kan si meg hvordan jeg og kollegaen min kan få justert klokkene våre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2005 Er ikke den klokka i kjørekomputeren bare en sånn teller som viser hvor lenge du har kjørt da?? Eller er det jeg som er på bærtur....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 Stemmer, det er ingen klokke, det er bare en teller for kjøretid. Den teller oppover så lenge tenningen er på og nullstilles med reset-knappen på vindusviskerarmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 Ah, da ble jeg iallefall litt klokere.. Har nullstilt den, for det ante meg at det var som dere sier, men syns at timene ikke hang helt på grep, men men. Da skal jeg ikke prøve å stille den iallefall Hva med A6`n da? Her tror jeg ikke det er i komputeren da, men at det faktisk er en klokke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 viss klokken vises digitalt under der kjørekomputeren vises kan sikkert denne stilles ved å vri knotten man vanligvis trykker inn for å nullstille tripteller. Vet ikke om det gjelder akkurat denne modellen, men mange vag som har en slik løsning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2009 For å vekke liv i en gammel tråd så spør jeg meg det samme spørsmålet som trådstarter. Jeg får ikke stillt klokka på min S4 2000mod. Tror jeg har prøvd alle kominasjoner med brytere og vridere (Mest sannsynlig ikke da.. menemen) Har ingen intruksjonsbok Dette gjelder da den digitale klokka under rpm.måler. Føler meg helt dust, for dette burde jo være den enkleste sak i verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2009 Har du prøvd å trekke for så å vri knotten som man justerer instrumentbelysninga med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2009 Dra ut og vri på pinnen på v.side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2009 Flott! takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...