Anbefalte innlegg

Har en golf 2 som ikke ville gå til meg-målte systemtrykket til ca 4,8bar-tok bort bensinfilter og shimset returen med 3 shims kom ut på 5,6bar-ble for mye trykk motor gikk sur så tok bort 1 av 3 shims-fungerte perfekt ei stund for så å fungere som først-målte trykk nede i 4,9bar-skiftet hovedpumpe og no med alle shims borte får eg den ikke under 7,3bar!!!! Ka kan gjøres?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16v?

Fjerne bensin filteret er direkte drap av bensin fordeler og dyser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

K-jet er fin mekanikk som Hans sier, skal ingen ting til før du fucker opp mengde fordelene eller dysene.

Har selv kjørt med shimsa fordeler, som funka flott på en 16v.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en løpsbil, ja 16v, filteret ble tatt bort for å være sikker på at det ikke var tett og nytt lot seg ikke skaffe på kort tid. Når eg no tvangskjører pumpene(uten start på bilen), regulerer trykket seg på ca 5,2 bar, men når eg starter og lar motoren gå, stiger trykket sakte til litt over 7 bar!! Noen tips?? Noen som vet ka som skjer hvis eg fjærner innmaten til reguleringa og monterer en mekanisk regulator på returslangen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.