#1 Skrevet August 21, 2014 Har en a6 c4 stående som er delvis demontert. Bilen var omtrent komplett da jeg kjøpte den, men til nå er følgene borte/solgt: Er en 115hk -Motor -Framfanger -H.framskjerm Har bl.a: -5 trinns girkasse som er god -Div karosserideler -Drivakslinger -Forstillingsdeler -Bremser forran Ellers er det bare å spørr om du trenger noe som ikke står der, så ser jeg hva jeg har. Kan evnt sende en sms på 99297436. Er ikke noe problem å sende deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2014 Har du grillen ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2014 Ja har en med sort emblem og en med blankt emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2014 hei, har du dobbelmasse svinghjul ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2014 Det var så dårlig at det gikk i bosset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2014 Har du noen bilen fortsatt stående? Trenger utetemperaturmåler med noen meter ledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2015 Har helt glemt denne tråden, men har litt småtterier igjen etter den gikk på dynga. Bl.a ei girkasse til 2.5tdi fwd 5-trins. Bilen har ikke klima, så har ikke noe deler til det desverre. Bare å spørr her, så svarer jeg så fort jeg kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2015 Har du fremdeles drivaksler foran? Jeg trenger høyre side om dette er samme som på 6-trinns quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2015 Har muligens en drivaksling i garasjen ja, skal sjekke i kveld om den ligger der og evnt om den passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...