#1 Skrevet August 21, 2014 Jeg har en vakuumlekkasje jeg har lett etter siden i våres, og nå holder jeg virkelig på å bli sprø. Det er snakk om en ganske stor lekkasje da jeg kan høre suselyd på tomgang og et skikkelig pfft når jeg gir gass. Når jeg står lent over motoren vel og merke. Forbruket er elendig og gassresponsen er treig. Jeg har byttet alt av slanger, alt. Jeg hører likevel lyden tydelig fra området rundt gasspjeldhuset. Jeg demonterte i helga av hele huset for få skikk på det en gang for alle, siden det jo måtte være pakningen til manifolden. Pakningen så fin ut, men jeg la på litt silikon for sikkerhetskyld. Fortsatt var den jævla suselyden der, og nå føler jeg at jeg har vært gjennom alt. Det må jo være litt av en lekkasje siden jeg faktisk kan høre den. Den har vært der siden jeg kjøpte bilen, og jeg er nå veldig klar for å kjenne på hvordan den egentlig kan kjøre. Spørsmålet mitt er om noen har hatt en lignende erfaring og til slutt funnet ut av det. Mitt eneste forslag er at det kanskje lekker forbi pinnen som selve gasspjeldet er festa til. Men kan dette skje? Visuelt så huset helt fint ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2014 b.u.m.p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2014 Spray startgass litt rundtom, så ser du hvor du får en reaksjon fra motoren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...