Vurderes solgt: Audi A5 2.0TFSI 180hk 6-trinn manuel 2011 Hvit 2xS-line 20''BBS CH-R

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier, vurderer eg å selge min Audi A5 etter å ha handlet den tidligere i år, grunnet huskjøp.

 

Bilen har gått noe å 70.000 km, uten å bære preg av dette. Alle servicer fulgt, siste nå i sommer.

Helt nye og plettrie BBS CH-R felger kjøpt nye nå i vår/sommmer, med 255/30-R20 rundt hele bilen med minimal slitasje. Nypris på disse alene er i overkant av 35 000 kr. Bilen fikk da også en total opprustning av lakken hos proff bilpleier, og lagt på Svisswax Crystal Rock (den beste som finnes). Ble også montert H&R senkefjører (30mm), som gjør den det lille lavere som utgjør så utrolig mye. Dette er gjort av Hjulmakeren i Bergen. Ble også tatt hjulstillingskontroll hos de noen uker etter montering av fjørene.

 

Bilen har det meste av utstyr, kan nevne:

- B&O anelgg

- Bluetooth telefontilkobling

- 2x S-line

- Panoramatak

- Ryggesensor

- Audi Drive Select (kjørekomfort, kan velge mellom komfort, auto og dynamic)

- Sportstoler i delskinn med S-line-logo

- Skiluke med ubrukt skipose

- 20'' BBS CH-R-felger med 255/30-R20 Continental ZR Sportcontakt 5P

- Tuhle takbøyler følger med

- Sort taktrekk

- Stor kjørecomputer i farger

- Coming home/leaving home lys

- Automatiske kjørelys (også langlys som taes på, dempes etter behov/møtenede biler osv)

- Nybilgaranti frem til 29.06.2016

- Cruisekontroll

- Tilkobling av multimedia i hanskerom, står kabel til i-Phone/Pod/Pad i bilen nå. Kabel til micro-usb (samsung osv er lagervare hos Møller)

 

Sikkert mer eg har glemt i farten.

 

Sitter på jobb nå og har ikke bilder tilgjengelig her, laster de opp så snart jeg kommer hjem i kveld.

 

Pris settes til 320.000 kr/bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.