#1 Skrevet August 22, 2014 Hei, Lurer på om noen har en eksosmanifoil til en AEB maskin, som de vil selge. Bilen det gjelder er en '96 A4 1.8TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2014 Har en til salgs jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2014 Har en til salgs jeg :-) Er det den high flow manifoilen? Vil helst ha orginal, da jeg ikke skal ha noe veldig mye større turbo så har jeg ikke behov for noe større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2014 Har både highflow og original :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2014 Har både highflow og original :-) Den orginale, er den i god stand? ingen sprekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2014 Er i god stand, ingen sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2014 Er i god stand, ingen sprekker. Hvor mye ønsker du for denne herligheten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...