Anbefalte innlegg

Jeg prøver å lufte bilen min her for å se om noen har noe som helst interesse i den.

Det er en Corrado G60 fra '91.

Den har gått litt over 200.000, men merker ikke noe til dette.

 

Prisantydning: ca. 45000,-

 

Ting jeg har gjort:

- Overhalt G-lader. Det følger også med et komplett rebuild kit til G-laderen.

- Chip fra Jabbasport.

- 68mm ladehjul.

- Angeleyes lykter

- V-Maxx justerbart senkesett

- RSR Outlet fra kompressor

 

Med alt dette lader nå kompressoren på 0.9-1.0 bar.

 

Den er ikke perfekt i lakken (noe vaskeriper fra maskinvask osv). Har prøvd å fått bort disse, men poleringsmaskinen min har streiket, og jeg fikk det ikke bort for hånd. Bremsene ble overhalt i 2013. Eksosanlegget ble byttet i 2003. Servopumpa har visstnok blitt defekt, da jeg her om dagen mistet servostyringa. Skal prøve å få ordnet dette så fort som mulig. Det følger med noen deler og flere felger. Nå står det på TSW Evo-R 16", men kan få med Rota Zero Plus 15" felger. Den har aldri blitt vinterkjørt og alltid stått i garasje på vinteren. Lakken har flasset litt på frontfanger og bakfanger, men ikke noe ekstremt.

Kommer ikke på mer i farten, men skrik ut om det er noe. Jeg kan bli nådd på telefon (45 86 52 03) ca til alle døgnets tider.

 

IMG_4989.jpg

Noen lakkskader på frontfanger.

IMG_4990.jpg

 

IMG_4991.jpg

 

IMG_4995.jpg

 

IMG_4997.jpg

Ganske greit interiør.

IMG_4999.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.