#1 Skrevet August 22, 2014 (endret) Jeg prøver å lufte bilen min her for å se om noen har noe som helst interesse i den. Det er en Corrado G60 fra '91. Den har gått litt over 200.000, men merker ikke noe til dette. Prisantydning: ca. 45000,- Ting jeg har gjort: - Overhalt G-lader. Det følger også med et komplett rebuild kit til G-laderen. - Chip fra Jabbasport. - 68mm ladehjul. - Angeleyes lykter - V-Maxx justerbart senkesett - RSR Outlet fra kompressor Med alt dette lader nå kompressoren på 0.9-1.0 bar. Den er ikke perfekt i lakken (noe vaskeriper fra maskinvask osv). Har prøvd å fått bort disse, men poleringsmaskinen min har streiket, og jeg fikk det ikke bort for hånd. Bremsene ble overhalt i 2013. Eksosanlegget ble byttet i 2003. Servopumpa har visstnok blitt defekt, da jeg her om dagen mistet servostyringa. Skal prøve å få ordnet dette så fort som mulig. Det følger med noen deler og flere felger. Nå står det på TSW Evo-R 16", men kan få med Rota Zero Plus 15" felger. Den har aldri blitt vinterkjørt og alltid stått i garasje på vinteren. Lakken har flasset litt på frontfanger og bakfanger, men ikke noe ekstremt. Kommer ikke på mer i farten, men skrik ut om det er noe. Jeg kan bli nådd på telefon (45 86 52 03) ca til alle døgnets tider. Noen lakkskader på frontfanger. Ganske greit interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2014 Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2014 NY PRIS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...