#1 Skrevet August 22, 2014 Etter bilen hadde stått i 14dager, så hadde den sege helt nedpå på begge sider bak.. Se bilde.. Kom oppigjen med en gang jeg startet den, ser ingen høydeforskjell når den har stått 24t.. Kan det være en liten luftlekasje? Noen som har vert borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2014 Er nok en liten lekkasje. Min kan stå i en uke eller to rett som det er uten at den blir brukt, og den siger ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2014 Min har stått i mer en 2 uker før, og har aldri sege.. Bare denne ene gangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2014 Nå sto bilen i 3 dager, og da hevet den seg ca 2cm, da jeg startet den.. Noen som har vert borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2014 Dersom du får problemer med kompressoren så er dette her en meget rimelig løsning. http://www.bagpipingandy.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2014 Jeg setter 5 kr på at en av belgene bak lekker litt. På A8 er det belg og demper i en enhet, på A6 står de hver for seg. Ventilblokken kan også være synderen....Såpevann på en flaske, og spray på belgene bak. Bilen skulle da stått på en 4 søyler bukk, hjulene må stå på bakken i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2014 Har du prøvd å sette fra deg bilen i forskjellige nivå. Belgen kan lekke når man er på nivå 1, men ikke på nivå 3 f.eks. Jeg opplevde dette på allraoden min. Hvis jeg satte fra meg bilen på nivå2 så sank den, mens nivå 3 så holdt den seg oppe. Såpevann er tingen ja, da finner du fort lekkasjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2014 Har stått i comfort hele veien.. Men, kan hive den opp på lift.. Hvor står ventilblokken? Drn synker ikke fremme, bare bak.. Og siger likt på begge sider bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2014 Om den synker på begge siden,så er d rart om det er hull i begge belgene. ventilblokka mener jeg sitter under bilen ved høyre bakdekk. har du kjørt diagnose? Kan jo være sensoren som ikke er bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2014 bare å følge de fargede plastledningene fra belgene bak så finner du ventilblokka. Ligger nok i nærheten av kompressoren ettsted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2014 kompressoren ligger på venstre side frem. Om du tar av takelys dekslet,så ser du den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2014 Nå sto bilen i 3 dager, og da hevet den seg ca 2cm, da jeg startet den.. Noen som har vert borti dette? Det er vanlig at min A8 (med luftfjæring i comfort) slipper ut luft når jeg parkerer. Tror dette er for ikke å stresse belgene for mye hvis temperaturen skulle gå opp. Noen ganger merker/ser jeg at den pumper inn luft igjen, som regel merker jeg ikke noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 26, 2014 Så mye at den legger seg helt nedpå hjulene? Se bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2014 Så mye at den legger seg helt nedpå hjulene? Se bildet.. Nei, men sikkert 2cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2014 Ingen feilkoder på vagcom.. Får låne meg en bukk og gå amokk med spruteflasken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 27, 2014 Kjør en test i vag comen på demperne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 27, 2014 Går det ann? Det viste jeg ikkje.. Får bestille meg min egen kabel.. Var bare innom til en kompis å kjørte en kjapp diagnose.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 28, 2014 På min A6 ligger ventilblokk og pumpe under høyre framlykt innenfor inner skjermen. Det står i boken min at bilen går ned ca 5mm når den blir pakert i comfort modus. Når du setter bilen din i dynamic, så går den vel ikke ned? Siden du har sport suspension? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 28, 2014 Stemmer, samme høyde på comfort og dynamic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 28, 2014 Jeg erfarte at det beste hadde vært å bare satt fra meg jobben først som sist. Tores Auto Loddefjord har en kar fra Island, som har god peiling på luftfjæring. Jeg erfarte også at belger og ventilblokker fra andre steder enn Møller, bare var drit....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 24, 2016 Hei Jeg har akkurat samme problemet på min 2008 modell nå, lå feilen bak i belgen?? Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 12, 2016 Ser at jeg har fått lignende problem med min.. Har VAG-COM men har ingen feil.. Skal få tatt en test som Kim nevnte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...