Glødetråden blinka og jeg mista motor effekt

Anbefalte innlegg

Heisann Folket

tok en liten kjøre tur i går og starta bilen som vanlig , kjørte meg ned veien min og ut på hoved veien, kjørte et stykke bort og kjører opp en lang bakke som jeg kjører vær dag, gjer gass for å komme fort i fart men så plutselig begynner lyset på "gløde lampa" og lyse og blinke

Motoren stoppet nesten opp mister all kraft og uansett om jeg girer ned så skjer det nada 0,o

noen som vet ?

har lest litt rundt noen sier , motoren går i nødmodus for å ikke havarere og det er " wastegate / turbo relatert,

andre steder finner jeg info om at " bremse lyset" har defekt sikring eller noe sånt som sier ifra ? jeg er litt lost

Håper dere kan hjelpe takk for all støtte på forhånd.

jeg har en 2.0 TDI Audi Quattro 2007 B7

mvh Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diagnose er vegen og gå, kan være bremselys bryter.

EGR ventil

Sikring bremselys

Wtg akumulator (vakum klokka på turboen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble problemet borte om du slo av og på tenningen? Skjedde en gang på min Passat, diagnosen sa da at det var feil på krets til glødeplugg sylinder 1. Halvannet år etter

fikk jeg feilkode på krets til sylinder 4, da stoppet bilen og ville ikke starte igjen. Møller byttet to glødeplugger og det funket igjen. Få lest ut feilkoder iallefall, da har du et utgangspunkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei når jeg stopper bilen og starter den igjen så kommer den ikke tilbake = ) kan kjøre lenge men så skjer det igjen av og til når jeg skal starte bilen på nytt en annen dag = )

jeg skal få lest av takk for info folkens =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke den med VAGCOM og se hva som skjer )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen er interessert så fant jeg ut feilen , det var EGR; jeg koble ut hele dritten kode den bort, og nå går bilen som en DRØM!, har og blenda den for sikkerhetskyld , er meget fornøyd med bilen min nå, er som ny , så om noen er i tvil så sjekke EGR; har og kjøpt nye n75 for å være på helt sikre siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.