#1 Skrevet August 23, 2014 Heisann, har en audi a4 b5 TQ hvor tankmåleren har begynt å gjøre som den vil. Fyller jeg full tank kan den ligge på halv tank og etter en stund vise full tank og når det begynner å bli lite på tanken detter den helt ned og lampa kommer på så plutselig går det opp til kvart igjen, og sånn holder den på hele tiden. Er det giveren som er gåen? og hvor får jeg kjøpt en som ikke er alt for dyr? finner ingen steder på nettet. Har forresten også byttet instrumentpanelet da jeg hadde et liggende uten at det hjalp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2014 Skift giver i tanken, fort gjor - slipper og ta ut hele armaturet. Koster ca 700kr hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2014 Hadde hørt noe om at den kostet en del mer, men da blir det å komme seg på møller en dag da takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2014 Skift giver i tanken, fort gjor - slipper og ta ut hele armaturet.Koster ca 700kr hos møller. Jeg har også samme problemet, men hos meg er turtelleren også gåen. Har alltid trodd det var instrumentpanelet som var gåent. Er det samme plassering på en A6 C5 1.8TQ? Sitter giveren da rett under setet, slik at et er enkelt å fikse det selv? Thor Haakon Hagberg: Er ikke meningen å kapre tråden din, men ble veldig nysgjerrig. Har kjørt i 2 år på tripteller, litt lei: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2014 Vet ikke hvordan det er på a6'en, men på min er det rett bak seteryggen til baksetene, må skru opp gulvmatta så er det et lok over tanken der, så sitter alt nedi der [emoji12] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2014 På Møller mente de at det var 3 følere til tankmåleren på min A6. Den nette sum av 3200,- for alle tre følerene, som kun kan kjøpes som et sett. Tror kanskje jeg kjører litt til på triptelleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2014 Såpass ja [emoji50] sjekka på ebay? Finner jo det meste der, eller Google delenr. Så kanskje du får det boligere et annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...