Anbefalte innlegg

Noe jeg bør huske på som er OBS OBS ??

Skal på med høydejusterbart etterpå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en audi s4 1992 modell da, så mulig det blir litt feil.....men her var erfaringen min(mekanikkerne sine) ved bytte foran

Bak, så gikk ting greit ...

Foran så var det litt verre...styrestaget som går i fjærbenet ville ikke av. Så mekanikkerne fikk tak i en som jobbet på ett org. verksted som hadde ett bestilt verktøy som gjorde at det ikke ble så stort trøkk på styrestaget og inn på fjærbenet .....bolten som holdt bærearmen mot resten knakk også....men fikk brukt en bolt som lignet :)

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis ikke slikt styr til meg. Demperen fram er kun festet med 3 bolter totalt (MK3 Golf) =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de ikke er nye, kjøp alle bolter og muttre nye før du begynner. Så slipper du trøbbel med oppspiste gjenger og knekte bolter klokka 23.00 (btdt med Roccon til Knut Arne)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er nytt =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å måle hvor høy bilen er før du begynner. Glemmer det selv hver gang. Alltid like moro å vite hvor mye lavere den blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.