Arbeidsbenk med rustfri stålplate 1400*60

Anbefalte innlegg

Selger min arbeidsbenk som har vært trofast mot meg i mange år. Den er ca 50mm tykk. Følger med 2 stålvinkler til å feste den på veggen med.

 

 

Hbo 800,-

 

Befinner seg i Porsgrunn

Pm eller ring 48271693

h 015.jpg

h 016.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger min arbeidsbenk som har vært trofast mot meg i mange år. Den er ca 50mm tykk. Følger med 2 stålvinkler til å feste den på veggen med.

 

 

Hbo 800,-

 

Befinner seg i Porsgrunn

Pm eller ring 48271693

 

innibrennhete! 50mm tykk ?? Da veiern 340kg ca da ? Nå er ikke jeg så oppdatert på skrotpriser på stål, men denne får du vel nesten mer for om du leverer den til gjennvinning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dobbel tykkelse med gulvspon, 2*22mm belagt med rustfriplate. Den er litt tung, men ikke 340 kg tung. Dette er en flott benk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dobbel tykkelse med gulvspon, 2*22mm belagt med rustfriplate. Den er litt tung, men ikke 340 kg tung. Dette er en flott benk.

 

ahh det forklarer saken, trodde en var massiv rustfritt, å da hadde den jo blitt så tung at du måtte fått meg til å løfte den for deg ;)

 

Løp å kjøp folkens! Stabil arbeidsbenk er viktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott benk, slip over plata med pad så er den skinnende flott igjen.

Selges 500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.