#1 Skrevet August 26, 2014 Selger min arbeidsbenk som har vært trofast mot meg i mange år. Den er ca 50mm tykk. Følger med 2 stålvinkler til å feste den på veggen med. Hbo 800,- Befinner seg i Porsgrunn Pm eller ring 48271693 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2014 Selger min arbeidsbenk som har vært trofast mot meg i mange år. Den er ca 50mm tykk. Følger med 2 stålvinkler til å feste den på veggen med. Hbo 800,- Befinner seg i Porsgrunn Pm eller ring 48271693 innibrennhete! 50mm tykk ?? Da veiern 340kg ca da ? Nå er ikke jeg så oppdatert på skrotpriser på stål, men denne får du vel nesten mer for om du leverer den til gjennvinning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2014 Det er dobbel tykkelse med gulvspon, 2*22mm belagt med rustfriplate. Den er litt tung, men ikke 340 kg tung. Dette er en flott benk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2014 Det er dobbel tykkelse med gulvspon, 2*22mm belagt med rustfriplate. Den er litt tung, men ikke 340 kg tung. Dette er en flott benk. ahh det forklarer saken, trodde en var massiv rustfritt, å da hadde den jo blitt så tung at du måtte fått meg til å løfte den for deg Løp å kjøp folkens! Stabil arbeidsbenk er viktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2014 Flott benk, slip over plata med pad så er den skinnende flott igjen. Selges 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...