Noen som har erfaring med Fulda Kristall Montero 3 vinterdekk ???

Anbefalte innlegg

Driver å kikker etter nye vinterdekk til min Polo og pga den rare dimensjonen org. (185/55-14) så må jeg kjøpe "ikke-nordiske" vinterdekk. Får ikke skikkelige dekk i riktig dimensjon. Selv 175/65-14 blir nesten 5% for stort i forhold til org-dimensjon på bilen. Pga senk så er jeg redd subbing også så derfor vil jeg beholde org-dimen. Kjører 90% på ihjelsalta veier og en og annen gang på skikkelig vinterføre. På bilen stod det på noen Blizzak-dekk (Blizzak LM-20) men de var jeg ikke fornøyd med. Så lurte på å prøve Fulda Kristall Montero 3.

 

 

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=129&cart_id=55029090.129.4948&sowigan=Wi&Breite=185&Quer=55&Felge=14&Speed=&kategorie=6&Marke=&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&rsmFahrzeugart=ALL&search_tool=standard&Label=E-C-68-1&details=Ordern&typ=R-186598

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har hatt disse på både Einser og Passat 3C, godt fornøyd med dem så det er bare å kjøre på : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stoler jeg på deg å bestiller ;) Så blir det kjeft om det er søppel-dekk :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madammens polo (9N2) ble levert med 175/65/14 på vinter og det ble for lavt med 55mm senk. Fikk ikke tverrbukken til BT under en gang. På sommer så stod et 175/70/14 som var akkurat nok til at bilen er levelig.

 

Kjører i dag på 205/40/17 (7.5" felg) på sommer og har klart 195/50/16 (7" felg) til vinteren som jeg er veldig spent på hvordan blir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.