Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har drømmer om 9x14" felger på golfen min.. Etter all ombygningen, så må jeg ha GTI-bremser på denne.. GÅR det med 14" felg rundt GTI-bremser?

 

I samme slengen, så kan jeg jo spørre om det er noen som har hatt 9x14 på mk1? Jeg skal spesialbestille felger og ser for meg ET 7 på 9" bred felg.. mulig jeg går for 8" framme og da med ET20.. Noen som har invendinger mot dette? :P

 

Dag Aspås

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Schmidt th-line er 8 og 9x14 og alle er ET18. Jeg ville ikke hatt mindre enn ET18 på 9". 8x14 ET18 gikk fint over gti bremsene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9" vil tiltrekke seg mye nysgjerrighet fra statens lange armer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Schmidt th-line er 8 og 9x14 og alle er ET18. Jeg ville ikke hatt mindre enn ET18 på 9". 8x14 ET18 gikk fint over gti bremsene. :)

 

Har du bilde av bilen med disse felgene? og er bilen godkjent med disse? :)

 

Hans Brekke: Det ser jeg slettes ikke bort i fra, men har ett lite håp om å få bilen godkjent med disse.. er ganske mye annet custom så til dels vil bli godkjent på denne bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 14" sommerhjul og 13" vinterhjul på min gamle GTI. Uten at noen av dem kom i konflikt med bremsene. 14" er uproblematisk. Men ekstrem bredde og inpress kan gi andre komplikasjoner.

 

1984-VW-GTI-Snowflakes.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gti bremser? er jo samme calipper det som 239 solid skive bare tynnere klosser jo....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste problem kalipperet er gamle typen med sånn bøyle og 4-kantede klosser. Det bygger sykt mye utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.