Sjelden sjanse. Refleks skilt + baklykter til ur quattro / typ 85 coupe tilsalgs

Anbefalte innlegg

Hei!

2 stk baklykter i god stand, + en stk reserve i ikke fullt så god stand. Se bilder er litt sprekker

refleks list i god stand litt småsprekker og matthet, men hjelper nok med litt våtsliping polish. etpar av monteringskruene mangler, men som dere ser av bilde ikke noe problem å montere fint å tight på bil, NB det er ikke lyktene påmontert bil som selges , kun refleks lista på bil.

Bilde av løse lykter er de som selges.

1500kr for alle 3 lykter

1500kr for refleks list

Pakkepris på 2500kr for alt

Jeg vet det stadig er de som påstår dette fortsatt er å få tak i nytt orginalt for en grei pris. Men ingen som har klart å skaffe.. jeg har nå omsider fått skaffa både nye lykter å reflekslist til en samla pris på over 11 000kr : eek :IMG_0255.jpg[ATTACH=CONFIG]214778[/ATTACH]

IMG_0254.jpg

IMG_0257.jpg

IMG_0256.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_1991.jpgbilder av refleks list

Som sagt, vil påstå delene er i god stand til å være brukte, men ikke 100% så vil dere vinne over ur quattroen min på utstilling må dere prøve å skaffe helt nye:nana:

DSC_1996.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper det:) Hele pakka.send meg kontonr på pm:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.