#1 Skrevet August 27, 2014 Hei, Jeg har en rar lyd når jeg svinger og gir litt gass. Mistenker for lite servoolje? men må det være helt tomt i tanken før det blir noen lyder? Hvilken olje skal jeg bruke? Mvh Jo Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2014 Vw /audi bruker spesialolje, så du må på et møller verksted å få den en liter. "Servolyd" kommer når den drar inn luft i systemet, så vil komme nivåe er under den nederste slangen på beholderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2014 Ja jeg åpna panseret og vridde på rattet og da kom det en høy lyd fra beholderen. Hadde 8mm med væske der da jeg målte med tomstokk Er d farlig å kjøre litt me det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2014 Ja jeg åpna panseret og vridde på rattet og da kom det en høy lyd fra beholderen. Hadde 8mm med væske der da jeg målte med tomstokk Er d farlig å kjøre litt me det? Noen som vet? Skal skaffe olje imorgen, men må kjøre på jobb i 10 min og så til verkstedet etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2014 Har skaffet olje og fylt på. Lyden forsvant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...