#1 Skrevet August 27, 2014 Har et komplett skinn interiør til s2 avant(sedan) Fram og baksete samt dørtrekk. Noe slitasje på førersetet, men mindre enn snittet Selges til hbo 3000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2014 Har et komplett skinn interiør til s2 avant(sedan) Fram og baksete samt dørtrekk. Noe slitasje på førersetet, men mindre enn snittet Selges til hbo 3000kr Manuellt elr el justering? Varmestoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2014 Varme ja. Ikke el just 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2014 Selge kun stoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2014 Passer avant eller sedan? Baksetene er vel ikke like. Om det er sedan baksete kan jeg ta det, om du har kjøper på stolene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2014 Avant bakseter må moddes for å få til å passe men mange som har gjort det. Derfor skal jeg få trekt opp baksetene som jeg har og helst kjøpe stolene her å trekke dem også pga mine har ikke varme .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2014 Avant bakseter må moddes for å få til å passe men mange som har gjort det. Derfor skal jeg få trekt opp baksetene som jeg har og helst kjøpe stolene her å trekke dem også pga mine har ikke varme .. Men blir vel fortsatt høydeforskjell på hattehyllen og seteryggen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2014 Kan godt selge stoler og baksete hver for seg om det er kjøper på det. Jeg trodde baksete var likt, sorry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2014 Men blir vel fortsatt høydeforskjell på hattehyllen og seteryggen ? Blir høydeforskjell på hattehylle og seterygg ja, glipe mellom rygg og sittepute, pluss at sideputen ikke passer. Derfor mye finere og trekke opp det originale Link til hvordan jeg gjorde det med baksetet: http://forum.vacn.no/showthread.php?254723-How-to-Tilpasse-Audi-80-avant-stv-(RS2)-interi%F8r-i-sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2014 Hvis du selger stolene løst til han over her, kan jeg kjøpe dørtrekka hvis de kommer ifra en bil uten airbag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2014 Dørtrekka er fra bil med airbag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2014 Forbanna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...