#1 Skrevet August 27, 2014 (endret) En kollega av meg har overtatt et lager med frontruter. Totalt har han ca.270 frontruter til alle merker. (skrik ut om du er på jakt etter noe annet en VW/Audi ruter) Jeg har fått en liste over VW og Audi rutene han har. Han har ikke brukt tid på å sjekke tilgjengelighet og pris på rutene. I utgangspunktet har han sagt 1000,- for klare ruter og 1200,- for bronseruter. Om det viser seg at dette er for mye å forlange, så justeres prisen. Golf MK1 3stk klare (pris justert til 600,-) Passat fra 80- 3stk klare Passat fra 80- 2stk farget Audi 50/Polo 75-81 7stk klare Audi 80 75- 4stk Audi 100 76- 1stk klar Audi 100 76- 4stk bronse Boble 73- 1 klar Boble 73- 1 farget Farget er med blå/grønn stripe øverst på ruten. Rutene befinner seg 45min nord for Bergen, men kan nok leveres etter avtale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2014 Hei passer Golf mk1 ruten til Caddy mk1 ? i såfall sku eg hatt 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2014 Jepp. Den passer i mk1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2014 ingen til a4 b5 vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2014 henter rute i helga sende du meg PM med mobilnummer ? så kan vi avtales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2014 Bronse ruter? Noen forklaring på hva det er? Meget interessert i ruter til Audi 100 c2, to kanskje 3 hvis jeg får en bra pris Mulig å sjekke om han har rute til en 1982 Nissan Sunny coupe også? Veit ikke om coupe har samme rute som de andre sunny karosseriene men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2014 Umulig å sende sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2014 (endret) ingen til a4 b5 vell? Ikke ifølge VAG listen eg har fått av han dessverre. henter rute i helga sende du meg PM med mobilnummer ? så kan vi avtales. Sender deg en PM plutselig. Bronse ruter? Noen forklaring på hva det er? Meget interessert i ruter til Audi 100 c2, to kanskje 3 hvis jeg får en bra pris Mulig å sjekke om han har rute til en 1982 Nissan Sunny coupe også? Veit ikke om coupe har samme rute som de andre sunny karosseriene men... Bronserutene er tonet med bronsefarge.. Et møst og ha om du har sideruter og bakrute som er bronsetonet. Skal høre om evt pris. Skal høre om han har til Sunny også. Umulig å sende sikkert? Må i så fall pakkes godt inn, og du har fortsatt ikke noe garanti for at ruten er hel når den kommer frem med posten/bring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2014 Har du til transporter/buss fra 73 og opp? (Latebay) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2014 Har du rute til toyota camry 98"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2014 Vw passat 3b 99mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2014 Har du til transporter/buss fra 73 og opp? (Latebay) ? Hadde Transporter ruter, men de er desverre solgt. Har du rute til toyota camry 98"? Skal høre med han. Vw passat 3b 99mod? Desverre. Jeg har fått liste på alle VAG rutene han har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2014 Kunne sjekke pris på frakt til 8517 Narvik ?? 600 til mk1 er jo nesten gratis. Er vel verdt forsøket. Ruta til Caddy'n min e totalt ferdig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2014 Kunne sjekke pris på frakt til 8517 Narvik ??600 til mk1 er jo nesten gratis. Er vel verdt forsøket. Ruta til Caddy'n min e totalt ferdig... Har du sjekket nypris på MK1 rute? Tror ikke det er mye å spare når du må betale frakt i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2015 Har du rute til toyota camry 98"? Har du fått sjekket dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2015 Han har ikke ruter til så "ny" bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...