#1 Skrevet August 27, 2014 Haaaaallllloooo. Er vel på tide å begynne med å planlegge vintersesongen? Tenkte at folk kan få komme med innspill på hvilken ukedag vi skal møtes, hvor hen og hvor ofte før vi setter opp en avstemning eller bare tar en avgjørelse hvis det ikke kommer noen konstruktive forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2014 Syns annenhver uke er nok. Jeg vil lufte Nebbenes på Eidsvoll Verk og Marché på Kløfta som aktuelle steder. Eventuelt Peppes, Dolly, Egon eller Fridays på Jessheim. Kan rulere litt hvis noen vil det? Blir ikke så lei maten på ett sted og vi kan dekke større medlemsområdet. Sånn som ting er nå så er onsdager eneste dagen som passer for meg etter nyttår så jeg foreslår vi går tilbake til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2014 Hvorfor endre? Jeg tror ikke vi får med oss flere ved å endre dag eller treffsted. Dag bør i allefall være lik om det er sommer eller vinter. Man kan dog ha ett treffsted for sommer og ett for vinter, men da bør de være faste fremover slik att folk vet hvor de finner oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2014 Mcd berger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2014 Kan godt treffes på berger for min del. Da dekker vi også ett mye større geografisk område enn om vi drar treffet helt ut til Eidsvoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2014 Var det ikke det vi skulle unngå? Passe på å ikke tråkke Oslo på tærne. Skal vi flytte oss så langt mot Oslo så kommer vi aldri til å få med oss de som bor nord i området vårt. Og grunnen til at vi endra dag i utgangspunktet var fordi EN person hadde hockeytrening hver dag utenom torsdager men vedkommende har ikke dukket opp mer enten eller to ganger. Så kan jo flytte tilbake til onsdager mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2014 Men skal vi flytte dag igjen bør det denne gangen bli permanent. For min del passer onsdag mye bedre enn torsdag i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2014 Ikke at jeg har noe å skulle ha sagt om treffene deres, men med 10 års fartstid i klubben, så anbefaler jeg å ha en fast plass å møtes. Dere kan gjerne veksle på møtested vinter og sommer. Men det bør være klart for medlemmene i området hvor og når dere møtes. Hvis folk er i tvil og ikke sitter på forum i løpet av dagen, så reiser de gjerne hjem, fremfor å risikere å møte på feil plass på feil tid. Jeg har kun vært på lokallagstreff hos dere 5-6 ganger, men flytter dere det til onsdag vil jeg også kunne stikke innom fra tid til annen. Forutsatt at jeg finner frem til der dere møtes Jeg kjører gjerne til McDonalds på Jessheim (det er tross alt kun 15 minutter lenger å kjøre enn Berger), hvis det ligger mest sentralt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2014 Så da er onsdag eneste forslag foreløpig og det passer for flest foreløpig. Se om det kommer flere forslag før avgjørelsen tas. Jeg syns ikke vi skal flytte klokkeslettet noe. Har ikke tenkt å rullere noe mere på treffene enn Oslo har gjort. En gang i mnd her og en gang i mnd der. Enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2014 Onsdag er jo en grei dag, da dette var den opprinnelige dagen Men er det fortsatt mcdonalds som gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2014 Jepp fortsatt mc donalds og jeg foreslår att vi møtes i morra. Så starter vi opp med onsdag en gang i mnd fra 1 oktober av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2014 Noen som kommer i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2014 Jeg kommer desverre ikke... ligger hjemme med migrene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 1, 2014 Godbedring Lena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2014 Hvem kommer i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2014 Hvem kommer onsdag 8/10? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg er der kl 18 Fler som kommer annet enn oss, Kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 8, 2014 Hvor pleier dere å parkere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 11, 2014 Såååå hva er vinterns opplegg? Skjønt at vi er på Mc'ern fortsatt, men er det hver onsdag, annenhver onsdag eller en onsdag i måneden som er greia nå?? Har jobba masse masse sida i sommer nå og ikke fått fulgt noe særlig med på forumet så rett og slett falt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 11, 2014 Kommer snart en vintertrefftråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...