#1 Skrevet August 28, 2014 Hei har kjøpt en ledbar på ca 40 cm og tenkte og montere den i front av bilen, men ser at det ikke går å feste den i skitlplaten da denne bare er klipset på i grillen. Noen her som har montert slikt på audi .? Hvordan har dere i såfall montert den. Mulighet og montere den bak grillen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2014 Hei, har du søkt på forumet? Fant denne: http://forum.vacn.no/showthread.php?268986-Koble-opp-ledbar-ekstralys-p%E5-Audi-A6-Allroad-4f 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2014 Ja har sett den tråden, men det står ikke noe om hvordan man får den festet. Har prøv å googlet men finner ikke noe om montering av ledbar på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2014 Mine Hella Micro xenon er festet på undersiden av tverrbjelken som går bakom grillen/skiltet. De er helt bakom grillen, så man må se etter de, får å se dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2014 ok, hvordan blir lysstyrken når dem kommer bakom grillen.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2014 Jeg har en A6 2007 der jeg monterte en 20" led bar fra Rigid bak grillen. Funker fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2014 Blir litt redusert, men hjelper mye :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2014 Monterte dem på skiltplate ble no i alle fall mye bedre en langlysene. Prøvde bakom grillen men det ble veldig trangt. Var en som nevnte at man kunne få kjøpt grill som var tilpassete ledbar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...