#1 Skrevet August 29, 2014 Hei, har en kollega som har en -37 hotrod. Han er ute etter en ventil på slangen i motorrommet mellom varmeapparat og motor som man manuelt kan justere slik jeg skjønte det. Han mente på at Golf 1 hadde noe slikt, jeg har ikke sett det før. Noen som kjenner til/har noe slikt? Mvh.: Alf-Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2014 Heisann. Antar att han mener denne? http://www.typ-17.de/product_info.php/language/en/info/p10239_Heizungsventil-fuer-Waermetauscher.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2014 Ja, vil tro det er en slik. Skal formidle siden til han, evt noen som har en slik en brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2014 Ja, vil tro det er en slik.Skal formidle siden til han, evt noen som har en slik en brukt? Jeg mener jeg har en slik liggende, skal sjekke i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...